Jag har verkligen saknat stan, och söder.

halloj! Nu är jag tillbaka i stan och.. det är verkligen galet skönt!
Åkte in i söndags med Kitty (glad att jag övertalade in henne) bara kände, verkligen ordentligt kände jag, hur skönt det var att vara i stan igen. Vi käkade middag på Muggen på götgatan och sedan rörde vi oss runt hela söder med latte och en massa snack. Supermysigt! Kitty är en väldigt bra tjej tycker jag.. När hon skulle dra sig hem åkte jag till Maria och sov där. Henne har jag umgåtts med sedan i Söndags och det har varit super skönt. Jag har spenderat (för) mycket pengar i Sickla men det har varit galet fina grejor. 
   Jag åkte hem från fågelbovägen idag och packade upp mina kläder jag haft med till landet. Det tog längre tid än jag trott. Kanske för att jag istället började prova kläder, alltså riva fram istället för att plocka bort, men det hör inte till. Nästan.  Julia kom hem från sin träning och sedan dess har det varit systerkväll. Shit vilken tur man kan ha egentligen. Jag menar vilket flyt hade inte jag när jag föddes och fick henne som syster?För hon är världens bästa. Jag lovar. Och hon har köpt alldeles för fina grejor i London för att jag ska klara av det egentligen.. 
En gullig liten Lotta, lillasyster till Catherine, var med på halvskär någon gång förra veckan sådär. Världens sötaste!

Hitills har veckan varit toppen. Och fortsätter förhoppningvis att  vara det, om inte bättre. Imorgon ska jag träffa gabriella, superkul! 
 Nu kurrar magen, men jag orkar inte käka.  Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0