every once in a wile.


Jag önskar verkligen att jag visste var kamerasladden låg någonstans, jag önskar verkligen det. Men jag har ingen. jävla. aning. Vilket är väldans synd. Både eftersom minnet på kameran nu är, minst sagt, fyllt till bredden och även för att jag vill ju ha in dem på datan. Kanske även på bloggen, vilket nu inte går tyvärr.  Jag skulle kunna leta, men jag sitter så. himla. bekvämt. Jag börjar bli lite småsömnig också, vilket är perfekt eftersom jag planerat att sussa tidigt idag. Varför? Jo för att jag fortfarande är ofrisk. Välidgt ofrisk tyvärr. Men enligt doktorn, som jag besökte idag när det var som finast väder, påstådde att det inte var någon halsböld, halsfluss, eller liksnande. Så skönt! 
   Så istället skulle jag vila och inte stressa och  allt det där. och ni skulle bara se mitt te förråd... Det uttökades kraftigt idag, kändes nästan lite elakt då jag visste att mamma inte skulle kunna säga nej eftersom jag har ont i halsen. Men gott är det iallafall. 

   
fotad med kittys iphone. otrolig kamra för att vara mobil!

Tidigare idag kändes det jättejobbigt att jag skulle vara tvungen att vila och lägga mig tidigt, men nu känns det faktiskt helt okej. Toppen. Jag har fotat fina bilder idag. och sp finns det fina bilder på kameran från veckan/veckorna som  varit. bl.a. när jag och catherine sov över på en mysigmysig ö. 
GODNATTPUSSAR.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0