annars har det hänt en del saker i helgen och jag är helnöjd.

Tre försök och minst lika många utbrott behövdes. Och nu har jag en lite halvhes hals och även en väskkrokgrej på plats i garderoben. En sån där hals som man får om man stått och skrikit på någon. Men det blev faktiskt rätt bra, till slut. Ett tag där höll jag verkligen på att ge upp, men när jag bestämde mig för att inte vara totalt misslyckad gick det. Visserligen endast på vilja, för kraften tog slut efter ett litet tag (det är jobbigt att sätta upp krokar!) Men det gick åtminstone. 

Trodde jag. Nu föll den JÄVLA hyllan. Jag ger (med onöje) upp. Det är inte lönt.
såhär kan det se ut när det är sol, regn och moln på samma gång. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0