Höstigt värre.

washington. Varför har dem inte blivit större undrar jag verkligen. Ja, dem. För det är ett dem, det är ett band. Det är ett väldigt bra band tycker jag. A 20s travel guide heter den bästa låten av dem.Tyvärr är de så okända att de inte ens hittas på  google.. Skumt men sant.
   Vaniljte dricker jag nu och jag tycker det är bland det bästa med hösten. Det är tillräckligt kallt för att dricka te, massor med te. Super. Mysiga strumpor har jag också. 

Andra dagen i skolan var det idag och man blir mentalt utmattad verkligen!
Sötaste bilden någonsin emma!

grymt söta tjejer.

jag och emma. 

Jag har också skrattat en massa idag.  Julia och jag gick igenom en bunt riktigt gamla bilder. Jag grät av skratt.
Så himla söt! Checka espressohornen på munnen!

Kommentarer
Postat av: emma

du får lägga ut på facebook gumzzan

2009-08-26 @ 22:29:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0