rubrik saknas medvetet. foto också.

hallå.
massor med saker har hänt och många(okej, alla) pallar jag inte ta upp här. Jag har kommit på saker som jag vill ändra, men jag undrar om det verkligen skulle vara så bra som jag tror, föreställer mig. Kanske målar jag bara upp en bild, ett tomt fint skal som sedan alls inte kommer vara lika bra. Som sedan kanske blir helt tomt och meninglöst när man väl står i det. Är nämligen väldigt bra på att tro att saker är bättre än dom är. Optimistisk kallas det kanske. Jag är också väldig bra att helt komma ifrån ämnet och dra allt lite för långt, som i den här texten. Därför slutar jag nu och kommer tillbaka snart. Ciao!
(har för övrigt precis insett hur underbart det är att bara vara inne, slösurfa och göra ingenting när man är helt sjukt trött och på allmänt dålig humör. Även om det råkar vara varmt ute.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0