helhärligt.

hallihallå!
just nu är jag på såbrabra humör och varför? för att det är vår/sommar.
dessutom har det varit en mysig dag. väldigt mycig faktiskt.
Imorgon fyller jag år och igår skulle vi ha lite tjejmiddagfir med mera. Men det blev mer av det mera än vi hade trott och förväntat oss, om man säger så. En sak hände som jag blir jävligt irriterad på, men det löser sig hoppas jag.
I allafall, jag fick väldigt fina presenter av mina supersöpa vänner och jag blev jätteglad!
   Resten orkar jag inte ta upp här, men det blev en ganska bra kväll. Alla tjejer utom maria sov här. Jättemysigt, förutom att emma var täppt i näsan typ och lät lite haha!
   Den här dagen började med att jag emma och elin drog till götgatsbacken, där jag bytte ett par förstora armand jag hade fått. Fanns inte i min storlek så jag bytte armband helt och jag är helnöjd endå! Sedan åkte vi tre hem till sig och jag mötte upp linnea och freja senare. Vi har gått över nästan hela södermalm känns det som men det var så himla fint och bra väder! Bra väder och bra tjejer, bättre än så blir det nog inte.
   Har iallafall varit en helbra dag och nu ska jag, pappa och julia beställa indiskt take away till middag. Mamma kommer hem senare idag också. Väldigt sent.
Nu försökte jag nog få mer för mycket i ett inlägg men det fungerar iallafall.

Bild från igår/fredags. Elin ville inte vara med på just den här bilden så hon fick försvinna..

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah asso diana jag vet, jag har börjat snarka den senaste veckan. skit pinsamt !

2009-04-06 @ 20:01:56
Postat av: diana

hahahaha skikul ju.

fast endå inte.. :)

2009-04-09 @ 16:07:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0