Härligt som i obeskymrat är det här.

hallå! nu sitter jag på landet och självklart, självklart är min dator med mig. Jag tror faktiskt jag har startat ett smått beroende. 
Eftersom dt är mac är allt som typ snabbgenvägar och sånt annorlunda, men det lär jag mig snart.
Julia är ockcå här ute och det är väldigt bra. Länge sedan jag var här på landet, nästan glömt att det är mysigt här. Hade tänkt att åka ut med några kompisar för var var det, kanske tre fyra helger sedan? Men juste, då var det ju snö, vår "riktiga" båt (den som är lite större bättre) var inte ilaggd och det gik helt enkelt inte att komma ut. Helt sjukt egentligen hur vårt väder bara ändras. Hela tiden. Men nu ska jag fortsätta surfa på internet som jag och pappa precis "loggade in" på. Lite saker att fixa till på datorn, bl.a. msn hur töntigt det än låter
Påsk är det idag också, så glad påsk på alla! Påsken ska jag fira här ute med familjen, d.v.s julia jag mamma och pappa. Alltså inte familjen som i släkten. Jag är så otroligt trött idag, så det passar finfint med landet. 
Vi hörd nog senare, Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0