Från absolut ingenstans.

Nån gång idag, då fick jag den. Helt plötsligt kom jag ihåg så mycket. Fick sånna jävla flashbacks så det är helt sjukt. Allt bara kom tillbaka till mig på samma gång. Allt utom den riktiga du. Det pressade ur all luft ur mig och det var som att all plats inom mig togs upp utav minnena. Som om det inte fanns plats för varken syre eller luft. Jag fick panik och kunde knappt andas. Allt, allt jag kunde koncentrera mig på vad det jag nyss insett, det jag nyss mindes. Det var som om hela kroppen stelnade till. Slutade fungera. Allt på grund utav panik. Jag kunde inte sluta ångra och jag klarade inte av att jag gjort någonting så fel. 
   Jag tror jag fick någon slags ångestattack, men jag har ingen aning. 

Jag tror jag aldrig, aldrig ångrat något så mycket. I hela mitt liv. Ingenting som det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0