Det kan jag lova.

SIsta dagen av ett nästan för bra påsklov. Det har känns otroligt långt, men endå; hur kunde det ta slut så snabbt?
Som vanligt känns det tillslut som om man lever i en jag-vet-inte-vad. Pausad verklighet kanske? Men nu är det snart dags att ta tag i verkligheten igen. Alltför snart kan man väl säga. Dammsuga rummet igen, precis som igår när jag kom hem från landet. (hur kunde det bli så smutsigt igen, på en dag?!) Sedan är det väl dags att göra lovets första läxa. Helt tagit avstånd från allt som har med skolan att göra och nu är det väl dags att komma ifatt. Matteprov på två kapitlen, Projektredovisning, No- prov och dessutom So-redovisning och Engelska prov eftersom jag missade det när jag hade hemkunskap! ALLT på samma vecka. På fyra dagar. Sedan kommer jag väl säkert ha någon muntlig franska sak som jag nog också missade hemkunskapsveckan.. Apropå Hemkunskapen kommer jag få reda på betygen imorgon. Ganska nervöst. 
   Usch, jag orkar inte att det är imorgon, om mindre än 24 timmar, som skolan börjar! Att det är då vi ska sitta och arbeta igen. Herregud, vad tråkigt det kommer bli. 

I förrgår på landet. Kände att det var bildbrist.
Bild på Julia med hennes snygga skor (observera: ironi)

Bra kväll igår, men den kunde nog vart lite, lite bättre. 
   Nu ska jag dra igång dammsugarn. Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0