Bara för att komma bort ifrån verkligheten för ett tag.

Hallådär. den här helgen har känts helt sjukt lång och det har hänt mycket. Den har varit bra, ändå är det något som inte riktigt stämmer. något som saknas liksom. antagligen för det är så mycket som blivit på annorlunda sätt än jag trott. Saker har liksom inte riktigt blivit som jag trodde de skulle bli. Och många saker har blivit helt fel. 
 Idag är det söndag som jag nog hatar. Ett hat som jag säkert inte är ensam om. Söndags ångest nästan varje helg, fast den har ändå varit ganska mild idag. Typ. Det har iallafall tagits en hel del foton den här helgen och de kanske dyker upp en efter en här på bloggen såsmåningom. Jag och elin sket i konfan idag. Vi orkade helt enkelt inte med den. Berättar kanske mer senare, nu ska alla bilder in på facebook. 


Både sovit för mycket och för lite den här helgen. Fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0