nu är det klippt.

tjena tjena. snart har jag tennis,typ. den är framflyttad en timme på torsdagar. alltså , blir den from nu 19-20. lite dåligt faktiskt. idag har jag klippt mig, mitt hår var så himla slitet innan, topparna höll typ  på att dela på sig och skit. i skolan så var vi på ett muséum , så vi slutade ett. sedan var jag hanna maria på stan lite och sedan skulle jag klippa mig.

igår orkade jag inte skriva, men jag var med maria. det var väldigt roligt och väldigt bra. bland annat såg vi sex and the city filmen, och jag tycker den är lika bra varje gång. sedan fixade vi ett finfint släktträd hahahah. sätter in en bild en annan gång, för annars förstår man inte grejen.

nä, nu ska ja läsa lite i min bok. sen är det tennis.
som jag vill vara, heter den. av katarina von bredow. väldigt bra faktiskt.
extra tråkigt inlägg, extra många pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0