skynda och fynda.

hallå!
idag är det dan före dagen då det blir helg. härligt.
har inte riktigt planerat hela helgen, men imorgon blir det i alla fall huddinge!
hur länge sen var det nu igen? jag vet inte men gud så jag har saknat det.
emma kom förrästen hem i måndags,  har jag berättat det?
idag hade vi sovmorgon till 09.15 , (hur man nu kan få det till sovmorgon..)
så inatt sov jag emma hanna maria här, innan det fikade jag maria och emma.
väldigt mysig dag. väldigt väldigt bra dag faktiskt.
idag orkar jag inre riktigt berätta om, men det har varit en rätt bra dag ocj jag ahr haft tennis, som gick sisåsär. inte dåligt, inte bra direkt.

juste! jag emma maria fyndade lite saker igår. en spegel & en sjal till maria. en sjal & ett par örhängen till emma. och till mig, en tyllliknande kjol och en sak som jag inte riktigt kan besskriva.. är i alla fall till mamma som kommer bli skitskitgla' , jag lovar. vänta bara ska ni få se.

Kommentarer
Postat av: maria

skitgla' :)

2008-11-15 @ 15:25:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0