näs-kaffe.

tjenis.
nu har jag precis druckit upp min kopp kaffe. nu har vi äntligen nescafe hemma, så man slipper hålla på med espressomaskinen så fort man ska fixa kaffe hemma. även när man inte känner att man måste måste ha det där jätte goda kaffet.. inte för att jag dricker jätte mycket kaffe haha och nu känner jag att jag snackat för mycket om det så jag byter ämne.
helgen har varit  väldigt bra & rolig faktiskt. jävligt lång känns den faktiskt.

kanske ska fika med systern min senare. men vi får se.
gäller att vi hinner det innan 5, då min fys börjar.
jag måste börja gå på den nu. missar alltid.

nu ska jag försöka plugga lite. puss.


Kommentarer
Postat av: your master

bara så du vet så tror jag inte att det heter NÄS-KAFFE. det är ännu ett ord som vi i familjen har kommit på... nesskaffé tror jag det heter elr nått sånt. fast jag säger nog oxå NÄSn XD

2008-11-17 @ 20:43:41
URL: http://juliale.blogg.se/
Postat av: diana

haha såsom guacamoj, roccula, ciabatta(uttalas enl. fam eriksson lagerqvist "siabatta") och flertal andra. hahah XD

2008-11-17 @ 21:08:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0