juligt inte alltid fullt så ljuvligt

hallå!
nu är det verkligen vinter.
kallt kallt kallt och snö snö snö.
och egentligen är det hur mysigt som helst. inomhus.
när man väl går där ute i den förjävliga kylan och snön kommer i ögongen, förstör sminket eller håret. ja, då är det inte så lika mysigt längre.
därmed INTE sagt att kylan ska bort. för då blir det bara slask och fyfan, det vill vi inte ha.
dessutom är det faktiskt så jävla mysigt. och det är tecken på att  det börjar bli jul.

imorse skulle vi vara klockan 8 vid slussen. prick. för att vi skulle på någon teater.. trodde jag skulle misslyckas totalt och komma sent. men det slutade med att jag var vid slussen 20 i. varför kan jag inte bara komma lagom i tid, och inte antingen sent eller sjuksjukt tidigt?
nu ska jag iallafall jobba lite matte. började idag på kapitlet, prov om två veckor. vill inte misslyckas totalt faktiskt.
tänkte lägga in en låt, men det får bli en annan gång. pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0