ja så kan man också göra..

hejsan. nu avr det säkert ett tag sen jag skrev. eller jag har ingen aning..
iallafall. den här helgen har nästan helt gått åt till en kurs. typ tennisledarkurs, för att jag ska få träna andra i tennis. typ små barn.  i för sig gör jag redan det, men asså om jag har gått kursen ioch en annan inte och dem väljer mellan oss säger vi, då väljer dem liskom nmig är att jag gått kursen. kom precis hem från den idag. klockan nio till fyra höll den på. 9-16 på en lördag, och 9-16 på en söndag. helt sjukt egentligen. skulle vart i bagis i fredags, men så blev det inte eftersom jag skulle upp tidigt. sen massor annat också;  ilska säger jag bara. men det blev rätt bra endå, jag och systern mi n tittade på sex and the city. sedan var kurs saken i huddinge, ungefär  10 min från emma, så igår sov jag där. dt var asas mysigt :)<3 då skulle jag också ha somnat tidigt men det slutad typ med att emma somnade före mig. kunde verkligen inte somna.
aja , nu är jag verkligen trött. har egentligen fys om 30min, skiter i den.
skulle velat titta på sex and the city nu men såklart har min syster lånat ut den! utan att fråga mig som äger halva! hon är helt helt dum i huvudet. sedan är det extra elakt eftersom jag har sagt nej till att låna ut den till emma eftersom det inte så snällt eftersom det är henens också. ååh! blir så irriterad!

ingen kul grej att höra det första man gör när man kommer in genom dörren, typ.
nu blir det film. och te. och kanske sova lite? puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0