brandalarm. tappade skon.

hallå!
känner att min blogg blir tråkigare och tråkigare.. men jaja.
precis käkat middag, famför datorn haha. thaiwok, och gott vare'. meningen var att jag skulle kolla andra avenyn samtidigt. typ tre hela nya avsnitt upplagda (mobba mig inte för andra avenyn jag är inte ensam!). men ladda upp bilder på facebook gick före. så nu vill jag egentligen titta på dem, men jag bordeborde plugga. ska skriva en engelsk tidningsartikel om franska revulutionen, på engelska.  något som inte är så himla lätt kul.
eftermiddagen har jag spenderat med emma och vi har hunnit med mamma mia, skrattat, rivit sönder skolkataloger(emma) och massor mera. roligt har det iallafall varit.
om jag skyndar mig nu hinner jag kanske med både engelskan och avenyn. troligtvis inte. menmen. puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0