mysiga muggar.

halloj. dricker te ur en av mina nya muggar. elr, de var nya igår, sen får man väl själv tycka om de är  nya eller inte.. iallafall. ja, jag köpte muggar , med emmaälskling. fyra stycken närmare bestämt.  billiga var dom. och finfina!
 
här är dom. desvärre fanns bara kaffe-muggen i tre exemplar..

köpte även en grå kofta.
den är från zara, men om jag får säga det själv ser det inte ut som det :)
så himla himla fin! och himla, himla skön! har på mig den nu faktiskt..
älskar den!

jag och emma gick runt istan, sedan åkte vi hem till mig.
skulle invigt  mina nya kaffekoppar och tittat på film,
något som slutade med att vi pausade filmen och snackade istället.
det var iallafall hur bra som helst.

 
eftersom det var ett tag sen och jga endå håller på så skriver jag en toklångt inlägg nu.
i måndags sov jag och maria här hos mig. det var så himla bra.
as as mysigt.

älskar dig . du vet jag gör vad som helst för dig.


PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0