de goda muffinsen gick upp i rök..

hallå.
idag gick jag emma och maria hem till mig och jobbade på HL. jag hade glömt min mattebok hemma och vi har prov imorgon, smart som man är. först skulle jag haft tennis sak , typ insparationskväll. sen skulle ja och emma sovit hos maria. sen så blev det helt knas och min mamma var helt konstig. sen sket jag i tennissaken och lärde mig my heart will go on på piano. hihi. jag ska visa upp får musikläraren :) sedan kom mamma hem. hon blev sur. jag var sur. bråkade med henne. vann över hennes argument totalt. gick igenom något som kändes som hela matteboken. svårt var det också.  där har man min dag. nästan hela min dag iallafall.

juste, när maria och emma var tvugna att åka vid 4 fem, kanske.
då, då skulle min syster baka muffins.
och nej, det gick inte bra för henne. det brändes och skit.
hahahahaha oh, så jag skrattade. bildbevis kommer!
sedan har vi hunnit med massor annat.
det blev rätt mysigt endå, men fortfarande synd att jag inte kunde sova hos maria...
så längesedan liksom.

nu ska jag upp och sova i min mysiga säng, med mitt egentligen alltför varma täcke. KRAM.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0