positivt.

(blogginlägg skrivet i morse, men internet fungerade inte då)

Blir så ledsen. fick reda på idag att dom på on off inte ens har börjat laga min ipod. vilket betyder att den inte kommer bli lagad innan dubai...
Den lämnades liksom in för ungefär tre veckor sen.
Dessutom ville dom inte laga min mobil, trots försäkring, för mindre än 1500 och dom har även vägrat att laga min tidigare ipod.
fyfan för onoff.

men nu ska jag inte vara för negativ. 
för de senaste dagarna har varit bra . riktigt bra faktiskt.
i torsdags sov jag hanna emma maria hos marika och hade det skitbra.
igår slutade vi 10.00 och efter det gick samma plus elin hem till mig och hade det skitmysigt!
vi chillade och hade det bra och superhungriga emma och marika gjorde pestopasta.
sedan skildes vi, emma skulle packa och grejor. jag hanna elin åkte till stan (där jag köpte seriöst världens finaste skor!) och resten åkte till huddinge. egentligen skulle vi käkat middag ute, i stan men så blev det skitkonsdtigt så jag och hanna fick åka hela vägen till huddinge...
men det var mysigt.



























här är skorna! så himlahimla fina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0